ΑΛΓΕΒΡΑ Β ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Διδακτέα- Εξεταστέα ύλη
Διαχείριση διδακτέας ύλης
Πριν την έναρξη της διδασκαλίας της ύλης της Β Τάξης ΓΕΛ , προτείνεται
να διατεθούν 6 διδακτικές ώρες για την
διδασκαλία των παραγράφων 7.1 Μελέτη της
Συνάρτησης : f(x)= αx2
και 7.3 ( Μελέτη της
Συνάρτησης : f(x)= αx2+βx+γ ) του κεφαλαίου 7 , από το βιβλίο «Άλγεβρα και Στοιχεία Πιθανοτήτων Α΄ Γενικού
Λυκείου»
Στη συνέχεια θα ακολουθήσει η διδασκαλία της
ύλης της Β΄ Λυκείου.
Από το βιβλίο «Άλγεβρα Β΄ Γενικού Λυκείου» των Ανδρεαδάκη Σ. κ.ά.
Κεφ. 1ο: Συστήματα
1.1 Γραμμικά
Συστήματα ( χωρίς τις αποδείξεις
των συμπερασμάτων της υποπαραγράφου « Λύση-Διερεύνηση γραμμικού
συστήματος 2x2)
1.2 Μη Γραμμικά
Συστήματα
Κεφ.2ο: Ιδιότητες Συναρτήσεων
2.1 Μονοτονία-Ακρότατα-Συμμετρίες Συνάρτησης
2.2 Κατακόρυφη-Οριζόντια Μετατόπιση Καμπύλης
Κεφ. 3ο: Τριγωνομετρία
3.1.
Τριγωνομετρικοί Αριθμοί Γωνίας
3.2. Βασικές Τριγωνομετρικές Ταυτότητες (χωρίς την απόδειξη της ταυτότητας 4 )
3.3. Αναγωγή στο 1o Τεταρτημόριο
3.2. Βασικές Τριγωνομετρικές Ταυτότητες (χωρίς την απόδειξη της ταυτότητας 4 )
3.3. Αναγωγή στο 1o Τεταρτημόριο
3.4 Οι
τριγωνομετρικές συναρτήσεις
3.5 Βασικές τριγωνομετρικές εξισώσεις
3.5 Βασικές τριγωνομετρικές εξισώσεις
3.6 Τριγωνομετρικοί αριθμοί
αθροίσματος γωνιών (χωρίς τις
αποδείξεις των τύπων)
3.7 Τριγωνομετρικοί αριθμοί της
γωνίας 2α (χωρίς τις αποδείξεις
των τύπων)
Κεφ. 4ο: Πολυώνυμα - Πολυωνυµικές εξισώσεις
4.1. Πολυώνυμα
4.2. Διαίρεση πολυωνύμων
4.3. Πολυωνυµικές εξισώσεις και ανισώσεις ( χωρίς την υποπαράγραφο «Προσδιορισμός ρίζας με προσέγγιση»)
4.4. Εξισώσεις και ανισώσεις που ανάγονται σε πολυωνυμικές
4.2. Διαίρεση πολυωνύμων
4.3. Πολυωνυµικές εξισώσεις και ανισώσεις ( χωρίς την υποπαράγραφο «Προσδιορισμός ρίζας με προσέγγιση»)
4.4. Εξισώσεις και ανισώσεις που ανάγονται σε πολυωνυμικές
Κεφ. 5ο: Εκθετική και Λογαριθμική συνάρτηση
5.1. Εκθετική
συνάρτηση
5.2. Λογάριθμοι (χωρίς την απόδειξη της αλλαγής βάσης)
5.3. Λογαριθμική συνάρτηση (να διδαχθούν μόνο οι λογαριθμικές συναρτήσεις με βάση το 10 και το e).
5.2. Λογάριθμοι (χωρίς την απόδειξη της αλλαγής βάσης)
5.3. Λογαριθμική συνάρτηση (να διδαχθούν μόνο οι λογαριθμικές συναρτήσεις με βάση το 10 και το e).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου